dieta Mój Plan Twój Efekt opinie

Jak schudłam 17 kg? Dieta „Mój Plan – Twój Efekt” bez tajemnic: szczera opinia

Nie zawsze byłam gruba. Kiedyś ważyłam 55 kg i czułam się świetnie. Wszystko się zmieniło, kiedy ‚poszłam na swoje’. Z lenistwa większość posiłków jadłam na mieście. Oczywiście nie w dobrych restauracjach – budki z kebabem, food trucki z burgerami i pizzerie dostarczały mi wszystkiego, co najlepsze. Na dokładkę w domu jadłam frytki z majonezem i szłam spać. Tak mijały miesiące i ani się obejrzałam, a w lustrze zamiast atrakcyjnej dziewczyny, zaczął ukazywać się potwór. Pojawiły się też kłopoty z kondycją: wieczna zadyszka i ogólne zmęczenie nie nastrajały mnie pozytywnie. Wiedziałam, że muszę zacząć działać. Po nieudanych podejściach do różnych diet (w tym diecie keto, o której pisałam tutaj: dieta ketogeniczna), przypadkiem natrafiłam na Alicję Janowicz (Fitness Motivation). Jej nietuzinkowe podejście do redukcji sprawiło, że postanowiłam spróbować. Ten wpis jest podsumowaniem mojej ośmiomiesięcznej diety bez diety, dzięki której schudłam już 17 kg i wciąż chudnę – a przy tym nie chodzę głodna, jestem pełna energii i wiem więcej, niż kiedykolwiek.

    

Chcesz schudnąć? Zacznij tu i teraz.
Nie odkładaj tego na potem!

Nowy rok, nowa ja! Od poniedziałku zaczynam! Tym razem się uda! – ile razy oszukiwałaś siebie w taki lub podobny sposób? Ja robiłam to regularnie. Tkwiłam w błędnym kole własnych kłamstw i udawałam, że odbicie w lustrze jest przekłamane, a za ciasne spodnie to wina proszku do prania. Dopóki nie zrozumiesz, że zmiana zaczyna się w Tobie, nigdy nie uda Ci się jej dokonać. Dlatego im wcześniej odetniesz się od tego co było, tym lepiej dla Ciebie. Ja nie odłożyłam decyzji na jutro. Zaryzykowałam. I ani przez sekundę nie żałowałam. 

Idealny przepis na redukcję istnieje.
Ja go znalazłam, a teraz polecam Tobie

Dieta, według której chudłam od 10.02.2020 r. została wymyślona przez kobietę, podobną do każdej z nas. Nieidealną, z problemami i mającą za sobą wiele nieudanych prób zawalczenia o idealną sylwetkę. Nie jest to dieta indywidualna (tak, z takich diet również korzystałam… wierzcie mi, że one nigdy nie są układane od A do Z pod danego klienta). Nazwałabym ją raczej kompleksową instrukcją na temat tego, jak być własnym dietetykiem. To uniwersalny plan żywienia, który każda kobieta dopasowuje do swoich potrzeb. Nie ma tutaj z góry narzuconego menu, nie trzeba też liczyć kalorii. Wszystko jest podane na tacy w przystępny i zrozumiały sposób. 

Całość ma formę e-booka, którego zawartość została szczegółowo opisana na stronie autorki diety: „Mój Plan – Twój Efekt”

Jak to działa? Kupujesz e-book (cena wynosi 99zł) i otrzymujesz dostęp do wiedzy, która pozwoli Ci schudnąć, a później utrzymać osiągnięte efekty. Oprócz potężnej dawki teorii, w e-booku znajduje się prawie 400 przepisów, z których ja korzystam od lutego (a mamy wrzesień) i przyznam, że wciąż nie wypróbowałam wszystkich. Na blogu Alicji Janowicz ciągle pojawiają się kolejne posiłki, co skutecznie eliminuje problem monotonii na diecie.

 

Czego nie jem na diecie z e-booka?
Ile wydaję na jedzenie?

Po zapoznaniu się z wytycznymi i wstępnym rozeznaniu /co i jak/, przystępujesz do zrobienia listy zakupów. Dużym ułatwieniem jest fakt, że Alicja ma własny sklep i swoją markę KWB (Królowa Własnej Bajki). Tam można zaopatrzyć się w większość produktów, potrzebnych do przygotowywania posiłków. Jak na każdej diecie, tu również na początku trzeba trochę wydać.

Pierwsze zakupy są najdroższe: koniecznie będziesz musiała zakupić wagę kuchenną. A reszta? To już zależy tylko od Ciebie. Jeśli zechcesz przygotować tort, który zawiera odżywkę białkową, uwzględnisz ją na liście zakupów. Zechcesz zjeść omlet Snickers albo gofry kawowe, dodasz do koszyka masło orzechowe z linii KWB. I tak dalej i tak dalej… nie mogę zdradzić za wiele. Ale mogę odesłać Cię na blog Alicji, gdzie zapoznasz się z dostępnymi przepisami i sama ocenisz, czy Ci odpowiadają: KLIK Te wszystkie pyszności wchodzą w skład diety z e-booka. Chyba nie muszę Cię przekonywać, że jest cholernie smacznie! 

Ile to kosztuje? O tym, jak dużo wydasz na jedzenie w danym miesiącu, decydujesz Ty sama. Możesz codziennie jeść frytki z batatów albo ryż z kurczakiem. Możesz też urozmaicić dietę i upiec ciasto albo własny chleb. Tak naprawdę pierwsze zakupy to wydatek rzędu 200-300 zł. Później już tylko dokupujesz masełka orzechowe i inne dodatki w zależności od tego, na co masz ochotę. Z e-booka uczysz się, w jaki sposób układać jadłospis dla siebie (i swoich bliskich! – mój mąż uwielbia próbować wszystkiego, co gotuję i piekę). Jeśli będziesz mogła sobie pozwolić na zakup droższych produktów, śmiało. Równie dobrze dasz radę utrzymać dietę, nie wydając na nią więcej, niż na zwykłe składniki. Masz obawy, że dieta będzie droga? Wyrzuć je do kosza! Przy okazji pozbądź się też cukru i przypraw, zawierających sól. Na diecie Alicji Janowicz nie jem żadnych słodyczy, nie piję też napojów gazowanych. Bez nich da się żyć, a to życie jest piękniejsze, niż myślisz! 

 

To przykłady ciast, które regularnie jem na redukcji.
Wszystkie są BEZ glutenu, BEZ laktozy, BEZ cukru. I wszystkie są pyszne. 🙂

Alicja Janowicz dieta opinie

jak schudnąć e-book Alicja Janowicz

Trenowanie na diecie – czy jest konieczne?
NIE, NIE i jeszcze raz NIE

Jak zauważyłaś, wprowadziłam treningi do swojego życia. Ale to nie oznacza, że chodzę na siłownię i ćwiczę do utraty tchu. Zgodnie z pomysłem (zabójczo skutecznym pomysłem) Alicji Janowicz, trenuję 3 razy w tygodniu i jest to trening z gumami oporowymi. Poprzedzony rozgrzewką, zajmuje mi maksymalnie 20 minut. Czy to dużo? Nie. Czy jest konieczne? Nie!

Przez pierwsze pół roku chudłam według diety z e-booka i nie robiłam żadnych treningów. Moja aktywność fizyczna jak zwykle była zerowa, a mimo to waga leciała w dół. Mówi Ci coś stwierdzenie: deficyt kaloryczny? Prawda jest taka, że da się chudnąć, jedząc codziennie tylko pizzę. Pod warunkiem, że tej pizzy nie będzie za dużo. Oczywiście taki styl odżywiania na dłuższą metę nam nie służy – jesteśmy głodni, brakuje nam odpowiednich składników odżywczych.

„Mój Plan – Twój Efekt” dostarcza kilkuset, idealnie skomponowanych i zróżnicowanych posiłków. Gdy korzystasz z nich według określonych zasad, chudniesz. Bez uczucia głodu, rozdrażnienia i chorobliwego myślenia o jedzeniu.

Więc po co trening? Ćwiczenia z gumami dopełniają całości. Przestrzegając diety, zrzucasz kilogramy. Wykonując trening, ujędrniasz wybrane partie ciała i sprawiasz, że skóra wygląda atrakcyjnie. I tutaj miłe zaskoczenie: Alicja Janowicz na swoim Instagramie regularnie zamieszcza darmowe plany treningowe dla wszystkich KWB. Kupując e-book, automatycznie dołączasz do naszej społeczności – gdzie wzajemnie się motywujemy, chwalimy zdjęciami jedzenia, fotkami z treningów i efektami redukcji. Naturalnie jeśli nie chcesz, nie angażujesz się. Ale możesz obserwować inne KWB i czerpać od nich siłę, której czasem zwyczajnie brakuje.

skuteczny sposób na schudnięcie

Dla kogo jest dieta wg Alicji Janowicz?
Moja opinia – będę z Tobą szczera

Przede wszystkim to nie jest dieta, ale styl życia. Nowy sposób podejścia do zakupów, dobierania produktów, komponowania posiłków. Alicja podkreśla, że dedykuje dietę wszystkim kobietom, które nie są zadowolone ze swojego wyglądu i chcą schudnąć. Warto podkreślić, że zawsze przed przystąpieniem do redukcji należy wykonać badania i upewnić się, że nie jesteśmy w ciąży. Jeżeli nie ma przeciwwskazań, możemy działać.

Dieta jest tak przemyślana, że mogą z niej korzystać kobiety zdrowe, a także chorujące na insulinooporność czy Hashimoto. Jako, że żaden z przepisów nie zawiera glutenu ani laktozy, również osoby z nietolerancjami pokarmowymi będą usatysfakcjonowane. Przygotowanie posiłków nie zajmuje wiele czasu (najdłużej piecze się ciasta – ok. godziny, najszybciej robi desery – nawet 5 minut). Średnio na zrobienie obiadu na dwa dni, potrzeba 20 minut (bo tyle gotują się ziemniaki). Dla mnie to ogromny plus, ponieważ nie lubię przesiadywać w kuchni długimi godzinami. Lubię też ugotować coś na parę dni i mieć spokój, a ta dieta mi to umożliwia.

„Mój Plan – Twój Efekt” stał się moim przepisem na życie. Stosując się do zasad opisanych w e-booku zrozumiałam, dlaczego wcześniej nie potrafiłam schudnąć. Nauczyłam się, na czym polega zdrowe odżywianie oraz, że można gotować pysznie, sycąco i tak, żeby makro się zgadzało. Jeżeli jesteś w stanie obiecać sobie, że będziesz przestrzegać zasad diety, podejmij wyzwanie! Naprawdę nie masz nic do stracenia – Alicja Janowicz przygotowała dla nas gotowca, z którego grzech nie skorzystać. Ja wkręciłam się w tę dietę maksymalnie i Ciebie też zapraszam do grona KWB. 

Królowa Własnej Bajki nie marzy tylko działa!

 

 

33 thoughts on “Jak schudłam 17 kg? Dieta „Mój Plan – Twój Efekt” bez tajemnic: szczera opinia

  1. Gratuluję! Schudłaś bardzo dużo i wyglądasz świetnie. Fajnie opisałaś tą dietę. Zawarłaś wszystkie potrzebne informacje i może ktoś skorzysta. Ja póki co się nie odchudzam, ale staram się jeść zdrowo i ograniczać słodycze 🙂 Pozdrawiam

  2. Na prawdę kochana świetne efekty, wyglądasz wspaniale pod kazdym względem!
    Sama bym spróbowała tej diety, jednak ja planuję wejść na chwilę w keto.
    Sama rok temu schudłam 18-19 kg i byłam taka szczesliwa 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *